sobota 5. srpna 2017

Nové paletky the Balm | HOT or NOT

Krásnou sobotu všem! Tajně doufám, že nás nečeká tropický víkend a počasí se nám maličko ochladí :) Už dlouho vám chci napsat něco o nových paletkách z dílny the Balm, protože už je doma nějaký čas mám a je čas se o ně podělit. Jedna se mi líbí více a ta druhá mi tak povedená nepřijde. A pokud vás zajímá, která je která, tak si rozhodně dnešní článek nenechte ujít? :)



the Balm Appetit (limitovaná edice) - koupíte ZDE

Když jsem paletku úplně poprvé viděla na fotce, tak jsem si říkala, že je vážně trochu netradiční. Jednotlivé stíny mají tvar písmem a jediné co mi přišlo trochu nepraktické, bylo jejich nabírání. Pak se mi ale paletka dostala do ruky a já zjistila, že kryt s písmeny jde odkrýt a pod ním jsou stíny už normálně ve velkém panu, ze kterého se stíny dobře a pohodlně nabírají :) Takto jen tak na úvod, kdybyste si taky naivně myslely, že stíny mají tvar písmen a nejsou tak úplně praktické :)


Jak u the Balm bývá zvykem, balení je z pevného kartonu a poměrně dost skladné a kompaktní (platí pro obě paletky). Uvnitř najdete i velké zrcátko a nikde není zbytečně přebývající prostor ani nepoužitelné aplikátory. Paletka obsahuje mix matných, metalických a třpytivých stínů a barevně je pro mě velice příjemně poskládaná. 


Matné stíny od the Balm mám moc ráda a patří mezi mé nejoblíbenější vůbec. Jsou krásně pigmentované a dobře se mi s nimi pracuje. Jako každý matný stín trochu práší, ale je to v mezích normy. Metalické a třpytivé jsou pak stejně úžasné a mají skoro až máslovou texturu a sytou pigmentaci. Během dne mi na oku prakticky skoro neblednou a s bází mi drží celý den v ukázkovém stavu. Vážně jim nemám co vytknout a tato paletka mi přijde asi jako úplně nejhezčí od the Balm, jakou jsem kdy vyzkoušela. Sedí mi barevně a kdybych potřebovala třeba cestovat jen s jedno paletkou, sáhnu klidně po této, protože obsahuje neutrální matné i výraznější metalické stíny, takže si s ní člověk celkem vyhraje. 





Meet Matt(e) Ador - koupíte ZDE

Z blogu už můžete znát jejího brášku s názvem Meet Matt(e)Nude (článek ZDE), která byla v neutrálních zemitých odstínech. Ador je maličko "teplejší, ale stále komplet matný. Na to, že v jiných paletkách jejich matné stíny opravdu miluju, tak tentokrát mám pocit, že to není úplně ono. Stíny jsou o dost sušší a prášivější a celkově mi přijde, že je potřeba je maličko více vrstvit. Úplně nejhůř je na tom modrý odstín Matt Borski, který je pro mě trochu fail. Je neuvěřitelně křídový, práší o dost více než ostatní a strašně flekatí. Na oku se mi s ním ale nepracuje vůbec dobře a vůbec se mi nelíbí. Nevím, jestli mám nějaký vadný kus nebo je to tak u všech paletek, ale není to pro mě the Balm standard. Je škoda, že dvě předchozí matné paletky mají tak výborné ohlasy, že zrovna tato mi nepřijde tak wow. Navíc mi přijdou dost podobné odstíny Matt Bernard a Matt Jones a jeden z nich bych klidně vyměnila za nějaký barevně odlišný. Během dne mi navíc stíny blednou o dost rychleji, než ty z předchozí paletky.

Jeden stín mi úplně zkazil dojem z celé paletky a celkově mě nechytila tolik za srdce. Kdybych si měla vybrat jednu matnou paletku, tak raději sáhnu po některé z těch předchozích. 






Kdybych vám dnes měla doporučit jen jednu z paletek, tak rozhodně řeknu, ať si vyberete Appetit. Její kvalita mi přijde lepší a barevná škála zajímavější a nápaditější. Celomatná Ador mi bohužel příliš nesedla, i když věřím, že se její fanynky najdou a ve výsledku je to všechno o preferencích, protože někomu se barevně může líbit více. 

Která se líbí více vám? Máte zkušenost s paletkami této značky? :)

*

13 komentářů:

  1. S paletkou Ador mám podobnou zkušenost, Trimony miluju, ale Ador mi přijde trochu sušší a méně krémová svou texturou. Stejně tak mi přijde slabý modrý stín, takže nemáš vadný kus, nicméně i tak to jsou pořád celkem kvalitní stíny a jsem ráda, že ji mám :-) a po tvé recenzi přemýšlím, že budu potřebovat i tu menší :-) Jsem ráda, že nejsem jediná, komu matné stíny theBalm obecně přijdou velmi kvalitní, moc se o nich totiž nemluví. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Rendy, hezky napsáno a nafoceno :) Paletku Appetit mám a musím s tebou souhlasit je super :) Ještě mám jednu a to Meet Matt(e) Trimony a s tou jsem též moc spokojená. A Ador si ráda nechám ujít, když je taková, co píšeš.

    OdpovědětVymazat
  3. Ta "písmenková" paletka vypadá nádherně, já si nikdy nelíčím oči výhradně matně, takže pro mě je favoritem určitě ta první. Asi už vím co budu potřebovat k svátku nebo k Vánocům :)

    OdpovědětVymazat
  4. Wow! Obě jsou teda nádherně pigmentované! No už je na čase abych od této značky konečně něco vyzkoušela! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Líbí se mi víc ty barvy v limitce.

    OdpovědětVymazat
  6. Paletka Apettit se mi líbí mnohem více než ta druhá. Já ještě nic od této značky nezkoušela, ale věřím že se k tomu postupem času dopracuji. Ty písmena mě také dostaly :-D
    SimonetaBlog

    OdpovědětVymazat
  7. Miluju jejich paletky! Líbí se mi obě, mají pro mne dokonalý výběr barev, i když s Apetit paletkou bych se asi vyřádila více :-) A teď nenosím prakticky jinou, než Meet mate trimony, to je už srdcovka <3

    OdpovědětVymazat
  8. Ta "písmenková" paletka je krásná, miluju obaly od The Balm.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Také se mi barevně více líbí ta Appetit O:). Nicméně z těch celomatných by mě lákala ta Trimony :), tuhle bych nejspíše tolik nevyužila, takže mě ani tolik nemrzí, že není až tak 100% :D.

    OdpovědětVymazat
  10. Tak ta Appetit je nádherná, ale ta matná se mi taky líbí, na ruce ten modrý stín vypadá božsky, škoda, že se na očích chová jinak :( Jen mi přijde, že theBalm má paltky dost drahé. Nějaké mi už pod rukama prošly ale žádná se mi nezdála úplně dokonalá. To si radši připlatím pár stovek za Urban Decay, které mi kvalitou přijdou mnohem lepší.

    since-2015.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Waw, paletky sú krásne. Len škoda že The Balm je taká drahá

    Letná GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  12. Paletka Apetit ma krasne barvicky ale jeste jsem s zadnou The Balm paletkou nemela co docineni :) kasparova_zdenka@szas-ostrava.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Já mám doma právě Meet Matte Ador a ano, ten modrý stín je na prd - mě přijde hrozně pískový, konzistencí a kvalitou úplně mimo tuto paletku. Jinak je pravda, že stíny při nabírání práší, ale jinak se mi s nimi (kromě toho již zmíněného modrého nezbedníka) pracuje dobře. Jiné stíny od nich zatím nemám, ale určitě plánuji předchozí dvě verze matných paletek.
    Katarina

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)